När man inte längre är ung så får man nöja sig med att vara ungdomlig
Publicerat den

Morning!

Jag har redan varit ute på en liten minipromenad för att få lillan att somna, vilket hon också gjorde. Nu är jag så sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Städa behövs ju alltid, en dusch skulle inte sitta helt fel och lite andra kläder på kroppen kanske skulle liva upp - men jag orkar inte. Hah! :/ Är sjukt trött! Har gått upp 06:00 i flera veckor nu och det tär på min lilla tonårskropp. Eller vänta lite... jag är ju inte tonåring längre! ;O Det känns sjukt skumt att jag inte längre tillhör den där unga generationen, även om jag inte är direkt gammal... :P Men det kände jag mig faktiskt när jag, Cajsa och Lollo var ute på Bogrens härom veckan! Tanken på att vi antagligen var äldst var lite skrämmande, vi borde kanske sitta hemma i gungstolen och sticka åt barnbarn'a istället! ;} Fast näe, nu ska jag inte deppa ihop! 20 är väl ingen ålder på en häst!? Jag räknar med att bli minst 80 år, så jag har väl ett tag kvar!

I dag är det snäppet kallare ute och det gör mig irriterad, jag vill att värmen håller i sig! Annars tar jag mitt pick & pack och drar söderut! :}




 Marie

Jättefint foto =D. Du är ju jätteung =D, vad ska jag då säga som är 12 år äldre är jag gammeltant? haha

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Moster

Har damen inget att göra så är du välkommen att hämta lillans kläder + skor & leksak hos mig., är hemma hela veckan,

Kram Moster



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?