21 maj - dan före dan
Publicerat den

God dag lördag!

En blåsig men solig dag och jag har hittills hunnit handla & baka. Bakat cheesecake och kärleksmums {mockarutor} och jag tror att de blev bra! Har hela huset fyllt av bakverk nu, här ska det ätas i mängder! Jag hade en bebisfri förmiddag i dag för Julia följde med morfar och morbror till Tibro. Det var visst något som hade med fordon att göra där. Hon hade tydligen haft det väldigt bra, käkat korv med bröd och grejer! Nu ligger hon helt utslagen i vagnen bakom mig!

Klockan 15:00 ska det firas i dag! Då kommer släkten hit och förhoppningsvis är Julia utvilad, pigg & glad tills dess. Själv sitter jag och spexar framför camen, har inget bättre för mig. ^^ En läppenna och ett läppglans förstorar min underläpp något fruktansvärt ↓ Men jag gillar det!




 M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Ha en toppendag i dag =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Frida Lundquist

vad gott!! (:



URL: http://flunkan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?