Vad tänkte jag med?
Publicerat den

I dag kom min topp hem som jag beställde från Nelly.com. Alltid så fina grejer där, men jag köper alltid från rean, hehe.  119 spänn gav jag för den här :

Den såg så himla fin ut på modellen här, men på mig liknar den skit. Alldeles för lång, jag har för korta ben! Men äh, jag behåller den ändå! Kan alltid användas någon gång, får nog stryka den innan bara! ;} Skön är den i alla fall, och man kan välja mellan att ha axelband eller inte. Som tur är så sitter den uppe väldigt bra utan, vilket kan vara snyggt sommmartid. 60 % rea var det på den, hade alltså kostat 300 kr innan! Bra kap! :} Fast ändå inte då, eftersom den sitter som den gör.. :P




 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Den ser ju jätteskön ut, speciellt nu till sommaren då man gärna vill ha lite tunnare kläder :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?