Shopping!
Publicerat den

Jag & älskade Julia drog in till Skövde i eftermiddags och införskaffade oss en ny åkpåse till henne. En svart från Babyproffsen blev det och jag är helnöjd. Den håller nog i vinter. 499 stålar gick den på. Det är inte billigt att ha barn. -_- Fanns även åkpåsar för över 1500 kr, men ärligt - är det någon som köper dem? Har jag några läsare som ger sig på sådana skyhöga priser? Man använder ju dem ändå under en så kort tid menar jag..

Fick även med mig en pyjamas samt strumpbyxor till Julia, från Lindex. Kikade även på ytterligare en overall men fann ingen av intresse. Men hon behöver en till, i alla fall i februari när hon ska börja på dagis. Jag är så spänd!! Kommer hon komma in, kommer hon inte göra det? Mycket funderingar, men jag tror att hur det än blir så blir det kanonbra! :}

I dag startade mina nya kurser och jag tänkte läsa lite när jag har lagt mig till rätta i sängen. Psykologi it is. Spännande. Älskar't! :}

De här fick hon. ↑ Pyjamasen fanns icke på bild! :/
Passade även på att köpa nagellack till mina långa naglar, samt lite schampo och balsam till det stackars håret.
Ha nu en fin kväll vänner, kram på er!

{Jag och David gjorde något gulligt i dag...! ♥}



 M - 24år med snart tre barn

Åkpåse är verkligen guld värt.



URL: http://www.mazlin.se


 I

Nej, det kan man ju undra. Vårt ena barn har en i 1000-kronorsklassen som vi köpte begagnat för en hundralapp. Vårt andra barn har (om hen sitter i vagn) en gammal från 70-talet som jag och mina syskon har haft. Det fungerar utmärkt det med.



URL: http://casalinga.blogg.se/


 Hanna

påkåse? Skrev lite snabbt? ;) hihi

Lät gulligt med påkåse iaf ;)



Vi har lånat av en kompis ;) Är en från ullared/gekås hr jag för mig. Förra året hade vi också en lånad, en med fårull! Myyys :)



Kolla overall på tradera? Finns nya där med! :) Jag köpte två st där, helt nya och för 200:- stycket. Perfekt! Och superfina är dom. Dock fjolårets modell men vad gör de?



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?