Diskarn'
Publicerat den

Såhär ser det ut så gott som varje dag här hemma i köket. Om det blir blött? Japp.
Nu har Julisen inte mindre än 12 gaddar i sin lilla mun, och jag tror faktiskt att ytterligare en liten jäkel är på väg upp. Snabbt går det också. Hon fick 4 hörntänder under en och samma vecka {2 uppe, 2 nere}. Inget gnäll utan det enda som hände var att hon blev lös i magen och att konsumtionen av blöjor ökade märkvärt.

I dag är det torsdag och jag sitter och väntar på min älskling. Sova över är myyys! Tänk sen när vi bor ihop.. underbart! Inte mycket har hänt i dag förutom att jag och Julia var på Arken vid lunchtid och att min mormor var på besök i eftermiddags. Bra dag! :}

Kram!



 Marie

hehe så söt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?