NU!
Publicerat den

Nu jäklar är min kurs slut på riktigt. Betygssamtalet är färdigt och slutbetyget blev ett VG.
Läraren sa att jag låg mellan G/VG men om betygssamtalet gick bra så skulle det bli VG. Tur att jag är så grym på att prata. Skämt åsido, jag brukar alltid sluddra när jag pratar. Jag pratar för fort! MEN. VG i det här ämnet och VG i det förra. Fasen alltså, jag skulle ha gått hela gymnasiet såhär egentligen. Få välja kurser själv också! ;} Fast det är ju såklart roligt att ha klasskompisar också.

Nu väntar 1 vecka och 6 dagar ledighet innan mina nya kurser sparkar igång.
Nog om det, jag har skrivit om det förut!

Jag vet inte om jag har lagt ut någon suris-bild på Julia innan? Haha, den här tycker jag är rolig i alla fall. Hon ser helt förstörd ut men det är hon inte. Det är hennes "jagslutarintesuraförränjagfårsomjagvill-min". Här gällde det en tandborste tror jag, som hon gärna ville använda som pensel för att måla väggarna med. Ett sött litet hårspänne hade hon i håret i alla fall och hon är ju bara för söt. Och bestämd!






 Melinda - Mamma till Maja ♥

Va duktig du är! Häärligt :) Och vilken söt bild på Julia! Klart man ska lägga ut arg-bilder också. Inte alltid dom är så snälla och rara hemma, såsom på bilderna man lägger upp ;-) haha.



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 Hanna

Duktig du är! :)

haha, va söt min! ;) Tove har massor av såna miner och grimaser också. Så sött! :)



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Marie

Ohh grattis duktig du är =D. Oj hon ser hur ledsen ur som helst hehe



Kraaamar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?