Nyopererad!
Publicerat den

Hoho i stugorna! Det blev en impulsoperation för mig i dag. Ä n t l i g e n! Som jag har avskytt den där jäkeln. En leverfläck alltså. Ofarlig men störande. Lite tandbedövning, pincetter och tråd senare så var det klart. Jag fnissade mig igenom hela alltet eftersom det var så komiskt. Vad jag gillade den läkaren! Så mysig. Jag frågade om han hade bra betyg i syslöjd vilket han hävdade att han haft. Dock hade han haft ännu bättre betyg i köttslöjd.

Julia sov sig igenom operationen och väl var väl det. Läs rätt...
Timmarna innan så befann vi oss på Arken och lekte. Rutschkanan och gunghästen är de roligaste leksakerna - och givetvis dockorna! Det blir nog en tidig kväll för henne i kväll, hon sov inte mycket mer än någon timma.

Ha det! :}



 Marie

Ska också ta bort lit fläckar, väntar på att få den tiden.



Skönt att det gick bra, låter om det var en snygg läkare hehe



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mia

Inte för att vara sån, men de där är MIN BH ;D hahaha kram pårejj!



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?