M e l i n d a
Publicerat den



Testade lite effekter på datorcamen! Liknar den där tavlan som finns på IKEA ju! Den här, alltså.
Fy fan, förresten! Ute är det 9 grader och Julia ligger just nu och sover med stickade vantar på händerna. Snacka om att temperaturen ändrar sig över en natt. Nu är det inte ens behagligt att vara utomhus, oavsett hur mycket kläder man bär. På tal om stickade vantar så är min farmor så gullig. Hon har stickat massvis med vantar & strumpor inför vintern. När Julia var nyfödd fick hon dessutom en söt mössa & en tröja. Älskar stickat, särskilt när det är hemmagjort. Förr var det det vanligaste som fanns, jag antar att alla mammor och mormödrar satt hemma och stickade och virkade. Nu är det ren lyx skulle jag säga! :} För om jag ska vara ärlig så har jag aldrig stickat något... Eller jo! En kaktus när jag gick i tredje klass. :} Missan gillade den och tog den som sin lilla kattunge. Gav den mat genom att välta burken med kattmat så att det trillade ut en massa bitar. Så himla sött!

Ojoj, där gled jag från ämnet. Inte för att jag har ett speciellt ämne i det här inlägget, men ändå!
8 oktober i dag och den 1 december får jag & David vår efterlängtade L Ä G E N H E T !! Finns inte ord för hur mycket jag längtar dit. Inreda precis så som vi vill ha det! Och det roligaste ska faktist bli att få inreda Julias lilla egna rum. Jag tänker mig en byrå som är ganska stor och med både lådor & skåp {Davids}. Den ska bli vit och få lite nya knoppar så att den passar Julisen. Sedan hennes prinsesstält, skötbord & säng. Skötbordet går så småningom att göra om till en vanlig bokhylla. Vi får se hur länge hon kommer att ligga där och byta blöja. Sedan ska jag även köpa väggdekorationer i form av ugglor. Julia älskar ugglor. Och just det, jag tänker även köpa ett litet minikök till henne från IKEA i julklapp. Herregud, haha allting kanske inte får plats?



 Milja

Haha, du får lägenhet samma dag som jag får det :D



URL: http://lionwithmemories.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?