Blivit utmanad!!
Publicerat den

Jag har blivit utmanad av Beatrice

Ska nu svara på några frågor och sen skicka utmaningen vidare till 5 bloggare som har under 100 följare.

Varför började du blogga?
Den startade jag för att skriva om mammalivet och om Julias och min egen utveckling! I början var det mycket uppdatering, men i takt med att hon har vuxit så har det blivit mindre & mindre uppdaterande från min sida. Tiden räcker helt enkelt inte till! Men det ska det bli ändring på. :D

Vilka bloggar följer du?
Bloggar som jag följer varje dag är Beatrice, Melinda, Hanna, Hannah, Teresa, Cornelia & Linn!

Favoritfärg?
Olika beroende på vart de placeras! Rosa ligger mig varmt om hjärtat. Och vitt, om det nu är en färg. Fast gäller det kläder så är det svart. Gäller det inredning så är det vitt vitt och åter vitt!

Favoritfilm?
Gillar svenska filmer! Smala Sussie till exempel, haha. Skrattar lika mycket varje gång jag ser'n! Jönssonligan får vi heller inte glömma! ♥ Sedan gillar jag Stephen King och mycket action!

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?

Thailand, Australien & USA. Känns som att man måste besöka dessa innan man dör. Och Island!

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till {nu är jag inte säker gällande statistiken, men jag tar några som jag följer!}:
Hannah, Hanna, Milja, Anton & Emelie



 Sandra

Har blivit väldigt accepterat med tatueringar, som tur är! Hihi! Tackar, den är väldigt speciell men också väldigt "jag" :) Ska bindas ihop på något sätt, men har varken haft tid eller råd så det har lagts lite på hyllan. :P



Har inte kollat IKEA, men tror inte dom har sådana där.. Misstänker att jag får sy en själv, verkar ju inte som att de tillverkar bredare än 12cm :/



URL: http://iamstarstruck.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?