Torsdag
Publicerat den

Hej i stugorna!

Örs, i dag är jag riktigt jäkla sketatrött! Vet inte varför, jag sov ju som en stock i natt!? Antar att vissa dagar bara är mer tröttsamma än andra.. ;} Tänkte vara duktig och laga fläskfilé till middag sen. Eller snarare champinjongratinerad fläskfilé, för att få det hela att låta lite mer avancerat. Ska blil riktigt gött!

Näe, om man skulle se te å få nåt gjort här.. Som att duscha till exempel! Minns inte när jag gjorde det senast. ^^
Så länge så får ni lite bilder:

Jag fular mig i Davids soffa. De sa i ett program förra veckan att man ser yngre ut om man tittar upp mot kameran, stämmer det? Ser jag ut som 14? ;} Översta bilden till vänster då. Ögonen var inte riktigt med mig ser jag, haha!


Gratis är gött! :} Köpte massvis med mat, dricka och smoothie till Julia i dag!

Nu; dusch!



 Hannah

För att vi gick så långt igår, tror du inte ;D



URL: http://hannahsarah.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?