Bilder från dagen
Publicerat den

Nu är det höst & då åker en massa kläder på! Dock är varken byxorna eller jackan fodrade, utan fungerar väl mest som vindskyddande. Därför har hon även en långärmad tröja + kofta under jackan. ;} Morsan som tänker på allt.. Ibland tror jag att jag klär henne alldeles för varmt!

Julia är helt galen i vinbär, som jag säkert redan nämnt flera gånger. Hon bara trycker i sig, bär efter bär! Själv är jag inte alls särskilt förtjust i det. Bara en massa små kärnor som fastnar mellan tänderna. ;} Passade även på att tvätta av bilen och Julia hjälpte till bäst hon kunde. Dock sprang hon iväg hela tiden men det var då hon var till mest hjälp, taskigt nog. Hennes hjälpande små händer har ofta en tendens till att istället stjälpa.

Bilderna är tagna med Nikon D700 som jag för tillfället fotar med! Underbar kamera, älskar den verkligen!!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?