2 nya
Publicerat den

Kul att jag fått några nya prenumeranter, hej! Hoppas ni kommer för att stanna. ;}

Julia somnade nyss efter x antal blöjbyten. Verkar som att det är tänder på gång igen, den här gången nummer 17. Hon har i flera dagar klagat över att hon har ont i munnen, på vänstersidan i nedre käken. Ibland kan hon knappt äta för att det gör så ont, stackarn! :( Vi har trott att det kan röra sig om en blåsa eller att hon har bitit sig, men i dag när hon bajsat löst hela tiden kom vi på att det nog kan vara tänder! I höstas fick hon sina fyra hörntänder {alla samtidigt...} och nu verkar då de allra sista mjölkisarna vara på gång. Spännande.. Det kanske förklara den plötsliga febern & spyorna förra veckan?

Hur som haver. I dag när Julia var på dagis passade jag & David på att åka in och storhandla på Willys. Blev inte alls dyrt, även fast det blev 7 påsar! Underbart! Köpte mig även en superskön skjorta för 99 riksdaler inne på H&M, helt fantastisk. Pösig, ljusblå, skön.

När vi kommit hem igen och hämtat hem Julia, kom Davids mamma hit och hjälpte oss med insynsskydd till balkongerna! Blev faktiskt jättebra, och det känns mycket mysigare nu när inte alla ser allting... ;} Davids mamma hade sett i reklamen att det fanns jättebilligt insynsskydd {eller vad man ska kalla det..} på Lidl, så då passade vi såklart på! Tack för tipset & hjälpen! ♥

Nu måste jag plugga. Har mycket arbete kvar på min insändningsuppgift som ska in på fredag, men jag känner mig inte så sugen på att läsa om en massa tumörsjukdomar & annat som bara får mig att känna mig sjuk och tro att min begravning närmar sig.. Är man hypokondriker så är man! ;}

Tjingeling!



 Hanna

Tove har fått två av de sista fyra mjölktänderna.. Som tur är har vi inte haft några större bekymmer med tandsprickning nu men de hade vi ju när de första kom :/

Men när jag tänker efter så matvägrade hon nog nu när den senaste tanden kom. Men inte så konstigt jag vet ju själv hur fruktansvärt ont de gör på mig när mina visdomständer spökar.. Usch usch!



Willys är bra, men vi åker sällan dit då de ligger MITT I stan :/ Känns jobbigt då ;) haha.. Fast egentligen är det ju inte så mycket längre än till coop och maxi.. men ändå..



Vill se bilder på hur det blev meed insynsskyddet :) Kanske en på plats och en från marken utanför? :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?