Dåligt.
Publicerat den

STÖRANDE!!!

Jag köpte ett armband till David i julklapp, men när vi öppnade det så var det trasigt! Någon fjäder i låset hade lossnat. Dessutom var det alldeles för stort. Jag skrev till företaget att det var trasigt och undrade om jag kunde få ett nytt, och de bad mig skicka en bild på armbandet för att försäkra sig om att jag talade sanning.. Varför skulle jag ljuga?? Hur som helst så såg de att det var trasigt och jag fick skicka tillbaka det kostnadsfritt, jag bad dem även förminska det vilket de inte gjorde eftersom det tydligt inte var en möjlighet. Fick tillbaka det efter ett par veckor men eftersom David inte kunde använda det eftersom det var alldeles för stort sa jag att jag istället ville ha pengarna tillbaka. Jag fick skicka tillbaka armbandet och själv betala portot, och jag skulle få en del av pengarna tillbaka. De drog bort 30 % eftersom de gjort armbandet särskilt efter mina önskemål.. Först sa de dock att de endast skulle dra bort 15 %, eftersom smycket var trasigt, men de hatade mig väl så mycket för att jag klagade.

Den 19 mars skulle jag få tillbaka pengarna men har inte fått några alls. Mailade dem nu och de påstår att de visst har skickat, men jag har kontaktat min bank och jag har inte fått några stålar. Så jävla störande. Man märker verkligen hur mycket de hatar mig när jag mailar gång på gång, men jag hatar dem lika mycket!!

Så handla inte HÄR! Värdelöst.



 Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Usch, vad dåligt av dem. Störande minst sagt!



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?