Done!
Publicerat den

Så, det var skönt.

Insändningsuppgift nr. 2 är precis inskickad och nu återstår bara: Insändningsuppgift nr. 3, Examinationsuppgift, Sluprov samt Närvarouppgift. Allt inom en vecka, sedan är jag färdig! Sex kurser är lästa, 550 poäng rikare har jag blivit. Onödigt egentligen, men jag går in för't! Hoppas att jag slipper läsa mer sen, är lite trötter påt. Men är ändå förbaskat stolt över mig själv att jag klarat alla kurser helt på egen hand utan en enda IG-varning. Men det är skönt att jag har David, som hjälper mig med Julia på kvällarna när jag behöver plugga! Älskar dig älskling. ♥

Dagen har bjudit på lekparkshäng, matlagning, sovande {så skönt att ta sig en tupplur mitt på dagen!!} & gymmande. Tog det lugnt på gymmet eftersom jag inte varit där på e.v.i.g.h.e.t.e.r! 10 minuter cykling samt mag- och benövningar fick det bli. Och jag har fortfarande inte duschat..! Haha! Känner hur odören från armhålera börjar bli olidlig, så en svängom i duschen skulle nog inte sitta helt fel. Men först måste jag se hur det går i Let's Dance! Anton & Camilla Läckberg är mina favoriter!




 Melinda - Mamma till Maja ♥

Duktig du är som varit på gymmet en sväng!



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 felicia - fotokobran

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)



URL: http://fotokobran.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?