Gått upp 5 kg?
Publicerat den

23 april redan! Men än är det inte särskilt varmt ute.. När kommer våren?

Julia är på dagis i dag efter en veckas uppehåll. Näsan rinner fortfarande på henne, och på mig. Vintern verkar inte riktigt vara min grej i år, har varit sjuk nästan hela tiden sedan slutet av januari. Så aptrist! Känns ju sådär att jag köpte ett gymkort som jag betalar dyrt för i månaden, när det aldrig används. Hur som haver. Har suttit och pluggar nu i snart två timmar, ganska välbehövligt. Har en deadline på fredag då min insändningsuppgift ska vara färdig. Det visade sig dessutom att jag HELT hade missförstått uppgift 1B. Jag tog det som en följdfråga till A-uppgiften, men tydligen var det inte det..

Som den hypokondriker jag är så kommer jag väl bli alldeles fantastiskt sjuk i kväll nu när jag har läst om alla möjliga smärtor. Vävnadssmärta, nervsmärta och idiopatisk smärta. Hualigen, vad är det jag ger mig in på!? När jag var liten var jag tvärsäker på att jag skulle drabbas av digerdöden {vi läste om det i skolan just då}, och jag låg och tänkte på det så mycket en kväll att jag dagen efter hade fått feber! Hur rädd tror ni då att jag blev?? ;O Haha!

BTW! Mina Bust-Up piller gör susen. Var helt säker på att jag gått upp MINST 5 kg men hepp, tydligen inte enligt vågen. Jag har aldrig känt mig så.. fast! Det känns som att hela kroppen har fyllts ut och man är så mjuk & go. Önsketänk I guess.. Men David tycker nog allt att det har förändrats lite också! Och då har jag endast använt dem i en vecka. På pappret står det att det ska ta en månad innan resultat visas, undrar hur jag ser ut då! Som en ballong. :P Här kan ni läsa om dem!

 

Nu blir det dusch & hårinpackning. Välbehövligt, känner jag.

Kram ♥







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?