Instagram
Publicerat den

Har haft måndagskänslor hela dagen, då blir man lagom chockad sen när man inser att det faktiskt är söndag! -_- För det är det va? Jag har jobbat hela helgen så i mig finns inga helgfeelings inte. Men nästa vecka är jag ledig mellan tors-mån, det gillas! :D
 
I går var mina godingar på kalas medan jag jobbade, och såhär fin var 2-åringen då;
(Jag vet inte om jag ska tycka att det är tråkigt eller charmigt att det fattas en tandbit på ena framtanden..)
På tal om tänder förresten så har nu Julia fått alla sina 20 mjölktänder. Dock vet jag inte när hon fick de sista, men jag såg häromdagen att alla fanns på plats! Slarviga mig..!
 
Något som är känt är att Instagram är ganska bra på att ta över.. Jag och många andra är beroende, haha! Uppdaterar mer där än här tråkigt nog. Heter Melindaochjulia där om någon vill följa mig.
Jag saknar henne så när jag jobbar!! Godingen!
 
Bild på mig innan jöbbet i går!
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?