Mamma! Jag har ätit varm oboy med grädde!
Publicerat den

Så sa Julia till mig för en stund sedan när jag kom hem från jobbet! Helt uppe i varv! :}
 
Jobbade med andra ord kortdag i dag och har dessutom en ledig helg. Det tackar man för :} I går, den 2 augusi, hade jag och David varit ett par i 1 helt år! Det är galet. På ett sätt känns det som att vi alltid varit tillsammans, men samtidigt så har det här året gått otroligt fort! En hel del har hänt också. David har tagit körkort & gått en CNC-utbildning, jag har gjort färdigt skolan, fått mitt första jobb, flyttat hemifrån, Julia har börjat dagis osv..

Haha, precis när jag skrev "gjort färdigt skolan" så kom jag på att jag hade prov i dag! Fick sätta mig med det omedelbart, och nu hoppas jag att jag klarar godkänt på det. :}
 
Har tvättat rent under badkaret också, det behövdes kan jag säga er. Usch vad dammigt det var, och det låg en massa äckliga gamla badleksaker som tappats, någon gammal svamp osv.. Usch! Men nu äre rent! :D
 
Nu ska vi försöka hitta på något här... Puss & kram!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?