Stellas Lekland
Publicerat den

Här kommer Jujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!"
 
Så lät det när Julia slängde sig ner för den stora, uppblåsbara rutschkanan på Stellas lekland tidigare idag! Ingen antydan till rädsla, utan bara på't igen! Hon brukar alltid vara väldigt aktiv där inne och sällan bli trött, men idag sa hon allt några gånger att hon blev trött i benen! Hah! ;} Det var klättrandet och studsandet som var orsaken, hihi.
 
Egentligen skulle vi ha åkt till Liseberg idag, men pga. dåligt väder så väljer vi att göra det i morgon istället. Fast tydligen var det torrt i Göteborg i alla fall? Enligt yr.no skulle det komma massa millimeter regn under dagen... Bara att hoppas att det håller upp i morgon. Är lite nervös faktiskt... för AtmosFear. Men ICKE tänker jag fega ur. Då kommer jag aldrig att förlåta mig själv!
 
Nu ska jag fylla i lite blanketter tänkte jag! :} Julia ska nämligen få ytterligare ett namn. Känns riktigt skönt. Haha, brevbäraren kom upptravandes härom dagen och frågade om jag visste vem Julia var. Ganska osmidigt att inte ha samma efternamn som vi vuxna som bor här! ;}
 
En dusch skulle vara på sin plats i detta nu! Men först lite bilder;
 
Gumman med sina tre bästa vänner: Julia, mamma & David
Hon är mycket för att döpa alla sina dockor/gosedjur till just Julia! Åååh, hon ser så GO ut på bilden. Älskar mitt lilla hjärtegryn så mycket!!
 
Och så en bild på la mama!
Och från lilla barnpoolen på badet! 39 kr på Netto för en jättebra delfin!
Lite nytt på inredningsfronten. En krona från Förr & Nu!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?