Dan före dan
Publicerat den

Hej på er! :}
 
Kom nyss hem efter att ha arbetat lite smått. Fick förfrågan igår, och lite extrapengar är ju alltid bra. {Jobbar ju inte mer än 6 dagar/månaden..haha.} Och får en lön därefter! Men jag kämpar på, och på ett sätt är jag tacksam för det så att jag inte "jobbar ihjäl mig" när en liten minimänniska simmar omkring i min mage. Det är ju ingen risk som det ser ut nu i alla fall.. ;p
 
Har inte tagit någon magbild den här veckan! Jag skäms lite, men samtidigt tänkte jag på en sak igår. Vad skönt det är att bara va! Att inte vara beroende av att uppdatera dag efter dag.. Jag tar det som det kommer! Men givetvis skulle jag vilja ha fina magbilder. Har tagit med mobilen i och för sig, men det är ju inte riktigt samma kvalité. Egentligen ska jag inte skriva något om hur jag mår, för på något sätt verkar det som att det kommer igen senare. Skriver man att man mår superbra ena dagen så kan ni ge er fan på att man är liggande dagen efter! ;} I alla fall när det gäller mig.. Men jag är tacksam! Kan röra mig ordentligt och lilla hjärtat i magen har börjat röra på sig supermycket. Känt många, många buffar idag! ♥
 
En grej bara, som antagligen kommer bli min död. Jag är så HUNGRIG, ständigt! Sugen sugen sugen. Äter för 10 personer! Ett tag blev jag mätt bara av att titta på maten, men det verkar nu ha vänt. Har precis proppat i mig allt ätbart jag har sett här hemma. Kiwi, julkola, ostbågar, choklad. Nyttigheterna flödar. Borde köpa mig fisk & broccoli så att kroppen mår bra i alla fall, haha. Vågen visar +5 kg än så länge, i vecka 21+6. En tant på jobbet tyckte att det lät VÄLDIGT mycket... Oj. Längtar till i mitten av januari då jag ska till MVC och mäta och greja lite! :}

Årets julkort, för övrigt ↓
 Saknar min lilla älskling. Och stora också! De är i Skövde nu och hade ätit på Mc Donalds. Kanske ska passa på att ta mig ett bad!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?