Body Combat
Publicerat den

Kl 10:00 var jag på plats på gymmet och för första gången på flera månader skulle jag köra ett pass! Har kört zumba några gånger, men jag tycker inte att det är såå himla roligt.. Body Combat var däremot skitkul! Boxa, boxa, boxa - studsa, studsa, studsa. Blev rejält svettig och det älskar jag! När jag fyllde år fick jag av mamma en ny träningströja, en vattenflaska samt en rosa Adidaspåse! Passade ju perfekt nu! I och med att det var första gången för min del så kände jag mig klumpig, fet & kass. Men heey, någonstans måste man väl börja? Jag försökte se en helt annan kropp framför mig i spegeln, än vad jag egentigen gjorde. Men en vacker dag ska jag ha den där drömkroppen!  ;} Gäller bara att inte falla för alla frestelser runt omkring..

Julia har varit med sin pappa sedan strax innan 10 i morse, och snart kommer hon hem igen. Nu kom hon! Sover som en söt liten stock. ♥ Och medan hon gör det så passade jag på att fota de fina tulpanerna som står på köksbordet. De älskar solen som ligger på dagen lång, uppenbarligen! Fotat med Nikon D200, 24-85 mm MACRO.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?