Finns det någon som behöver mig?
Publicerat den

Hej pôjka! ;}

Julia är på dagis och jag har nu suttit i 2 timmar med en ny design till bloggen. Kände att det liksom var.. dags! Lite ljusare, lite mer nytagna bilder. :} Som den oroliga mamman jag är så ringde jag til dagis förut och frågade hur det gick, eftersom hon inte varit där sedan i torsdags. Det var ingen glad Julia i dag, fick jag höra. Stackarn! Ska alldeles strax gå och hämta hem henne, längtar! Antagligen sover hon nu för de skulle hört av sig vid 12-tiden annars, vilket de inte gjort.

Dagens lunch; bar + tranbärsjuice. Man kan aldrig vara nog förberedd! Känner nog ingen som haft så många urinvägsinfektioner som jag. Senast fick jag det när jag beställde mat ur korvkiosken endast iförd ett par mjukisbyxor. Tjocka dock, men det hjälptes inte {är det minusgrader ute behöver jag 17 byxor, 18 trosor & 19 bindor för att hålla värmen, tydligen!}. 2 timmar senare var jag påväg till sjukan! Men nu var det tack och lov flera veckor sedan!! :}

Designen är nästan färdig, så den lär dyka upp här senare i dag! :}
Det här är även sista veckan på min kurs Hälsokunskap, sedan har jag 2350 p. Måste ringa studievägledaren i morgon för ytterligare en kurs. Samtidigt söker jag jobb. Ingen som behöver mig? :D


Update!
Designandet tar alltid längre tid än vad man tror! Nu är det dags att sova! Förhoppningsvis kommer den nya designen på plats i morrn!
Natti natti :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?