Förlossningsdepression
Publicerat den

När jag stod i köket och lagade mat förut så började jag tänka på förlossningsdepressioner och varför man får det? Eller man och man. Lyckligtvis drabbas inte alla av det. Inte jag. Men, nu till min fråga! Varför får man det? Jag kan förstå det, samtidigt som jag inte förstår det. Säg era tankar, det vore kul att få lite perspektiv på det! Har ni haft det kanske? Hur går det över?


Kram!



 Tove

Kan tänka mig att man kan få det om man har en svår förlossning eller om man upplever det väldigt traumatiskt, man kanske känner att man aldrig kommer klara av det igen, man kanske känner sig dålig, att man inte presterade bra osv, sen finns ju även babyblues haha... Fick inte heller nån depression och det är jag väldigt glad för. :)



Sv på kommentaren: Viggo kan också göra det, alltså skrika bara folk tittar på honom! Främst är det folk han träffat förut men när det kommer nån helt ny kan han bli tvärtom och bli jätteglad och flirta loss haha.



URL: http://tviv.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?