Två ord
Publicerat den

Julia har börjat säga tvåordiga fraser nu, sjukt gulligt! :}
Till exempel: byta om, byta kläder, tack baten {tack för maten}, älskar dig. Att hon tackar för maten är så himla fint tycker jag, men tyvärr säger hon det nästan jämt innan hon har ätit färdigt. Haha, så jag säger något i stil med: ja varsågod Julia, men du har ju en massa mat kvar!

I går nös jag som en galning hela morgonen, så hon var inte sen med att säga: prosit, mamma! Efter varenda nys! ;} Hennes ord blir alltmer tydliga, och framför allt ordet "ja". Innan var det mest ett "aa", men nu hör man verkigen J:et och hon försöker vara väldigt tydlig och tittar ordentligt på en när hon säger det! Om man frågar vad hon vill göra, till exempel.

I skrivande stund är hon på dagis, och inte heller i dag kunde jag lämna henne utan att hon blev lite ledsen. Men inget telefonsamtal därifrån ännu! Jag kunde höra hur hon ropade "mamma" när den ena fröken bar iväg med henne. Varför utsätter man sina barn för sånthär egentligen!? Det är ju hemskt! Men hopefully så blir det bättre! ♥




 Sara ~ Candis

SV. Den låten är verkligen grym :D:D:D



URL: http://candis.se


 alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)



URL: http://thisisalexandras.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?