Familjen ♥
Publicerat den

I morgon ska jag till tandläkaren! ♥
Satt nämligen och pillade bort en stor bit plast från ena tanden i går och kvar blev en näst intill obefintlig tand. MAX 3 mm bred, jag lovar. Jag visade Julia i morse och hon blev som förstenad. Stod och glodde en bra stund och fick inte fram ett ord! Haha :'}  Och stackars David undrade vad det var för något han blivit tillsammans med egentligen... -_- Men det är ju kul att man kan glädja andra med sin fulhet! ;}

I skrivande stund sitter jag och lyssnar på Regina Spektor. Julia är på dagis och jag har betalat lite räkningar samt ringt ett par samtal. Till studievägledaren bland annat. Jag tror bestämt att jag struntar i sjuksköterskeutbildningen och tar något annat istället. Någon idé på vad? ;} Fixade även så att min nästa kurs börjar om en vecka {måndag 5 mars} och slutar den 11 maj. Jag har att göra med andra ord!

Är för övrigt förkyld, igen! Näsan rinner och jag är sur. Skulle ju tränat i dag!! Så typiskt. Men, det försvinner nog snart. Kan ju skriva om vår mysdag i går istället, vid Mullsjön. Grillning stod på schemat och det slank ner 3 korvar som senare resluterade i att vågen visade 70,2. Lyckligtvis visade den bara 68 i morse - det var ju skönt!

Med risk för att låta för "Svensson" - jag gillar att åka ut och hitta på saker med la familia! :} Så mysigt! Julia var mest intresserad av elden, och av en liten hund som sprang omkring ute på isen och lekte med bollar/puckar. Skön dag! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?