Min födelsedag
Publicerat den

En pigg 21-åring som skriver! Usch, natten till i dag har varit hemsk! Jag är så sjukt täppt i näsan att ögonen ständigt rinner. Vet inte hur många gånger jag vaknade av att jag behövde ta näsdroppar för att överleva. Jag som aldrig har sömnproblem låg vaken nästan hela natten. Som om det inte vore nog så har Julia börjat hosta igen, samt att hennes näsa rinner och att hon nyser hela tiden. Dessutom har David ont i halsen.. Vart ska detta sluta?? Typiskt årstiden, gissar jag! Och "familjeproblem", dvs. blir en sjuk så blir alla sjuk. Ond cirkel!

6 februari i dag redan, snön ligger på marken och jag gissar att det är ett antal minusgrader ute. Här inne i lägenheten är det också hyfsat kallt eftersom vi var så varma igårkväll att vi drog ner temperaturen på elementen. Men, med lite varmt te är det faktiskt väldigt mysigt! Och barnprogram på tv, fast en Julia saknas. Hon gick in på sitt rum och sysslar med något.

Men nu, om lördagen som vi alla så länge väntat på! Smidigt att fylla år på helgen, btw!
Dagen började som så att min mamma, pappa, bror, farmor, faster med sambo, Davids mamma och hennes man kom på besök! Jag hade gett in på att baka en amerikansk cheesecake som blev över förväntan. Dock var inte mina förväntningar skyhöga, men jag är nöjd! Men jäklar vad mastig eller? Någon som smakat? ;O Det var hur som helst ett jättetrevigt kalas och jag fick finfina presenter såsom; en bil, en elvisp, massa bunkar så att jag kan baka, presentkort på Gina Tricot & IKEA, fina blommor, te och ett fint hjärta i trä med en text på! Typiskt lantlig stil, ni vet! ;}

Gästerna åkte hem framåt 13-tiden, även Julia.
Hon följde med sin mormor & morfar hem eftersom hon skulle sova över där när mamma var ute och roade sig! Hannah & Emil skulle komma lite senare, så medan vi väntade kollade vi ett avsnitt av Prison Break, vilket jag aldrig sett innan!! En sån sjukt bra serie, så spännande. Lite för spännande nästan, hoppar ju till i sôffan! Jag har blivit en riktig serienörd! Sedan den första december, alltså när vi flyttade hit, har vi hunnit se: alla fyra säsonger av Sons of Anarchy, Tusenbröder {serie + film} och nu Prison Break, typ fem avsnitt.

Vid 15-tiden kom i alla fall Hannah och vi lockade mitt hår och tjötade skit. :} Senare kom även Emil och kalejset drog igång. Kortspel och musik, bland annat! Jag vet inte om jag bör gå in på vad som hände sen.. tror jag skiter it. Men jag kan säga som såhär: usel bilresa, knasig bowling, bugg, testicklas {HAHA}, cheeseburgare, spy.... osv.

Men summa summarum hade jag en väldigt bra födelsedag, och fick så fina presenter. Tack alla! ♥

Bakar cheesecake - segt utan elvisp!


Det färdiga resultatet!


Min snygga man ♥


En helt fantastisk tårta som jag fick av bästa Hannah!! ♥ Hon har gjort rubbet alldeles själv, galet duktig! Tack ♥


Fina blommor från farmor!


Me and Hannah! Att jag alltid ska se så naken ut.. men jag HAR kläder på mig, det försäkrar jag!


Puss älskling ♥


Å igen :*

Nyvaken Julisbulis som är igång att måla!


Underbar klocka från Hem & Hobby!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?