Tråkiga tisdag
Publicerat den

Julia och Sessan har stängt in sig på Julias rum och det grejas för fullt där inne. Jag var tvungen att kika efter och gick och öppnade dörren. Sessan satt nyfiket i bokhyllan och kikade, och vad Julia gjorde vet jag inte riktigt. Hon var ganska snabb med att stänga dörren igen! ;} "Tänga", sa hon och drog igen efter sig!

Hon har blivit så snäll mot Sessan nu! Så himla skönt! För er som inte vet så är Sessan en katt. Det har varit en hel del ryckande i svansen sedan vi flyttade hit, men nu äntligen börjar hon lära sig. Klappar så fint på ryggen! :}

45 minuter senare, jag fick vara med och leka en stund...

Just nu går det reklam för Kontoret på tv. Tror ni att det är bra? Premiär på söndag, tydligen! Värt att slänga ett getöga på i alla fall! Har inte varit utanför dörren på flera dagar, har en god lust att få lite frisk luft! Funderade på att hämta posten i alla fall, men det blev inte av eftersom Julia vaknade. -_-

Är så sugen på att bli mörkare igen! Håret bleknar ju fortare än snabbt, otroligt tråkigt.
När kan detta vara taget? Någon gång i höstas såklart, men jag har inget exakt datum.. Bodde hemma hos mor & far i alla fall!

Och vet ni!? Jag gjorde köttfärslimpa igår, sjuuuuukt gott! Och med en sjukt god sås som jag & David gjorde! Vi är experter på såser har jag kommit fram till! ♥

Ha det gött, hej! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?