11 månader kvar till Julafton!
Publicerat den

Varit utan barn nu i ett par timmar. Både tomt & skönt! Passade på att dra te gymet, än lever drömmen om en fastare och mer vältränad kropp kvar! Jag vet inte om det syns några resultat ännu, men visst känner jag av lite! Om inte annat - träningsvärken. Den är olidlig, skulle jag vilja påstå! Tar mig knappt upp ur sängen på mornarna. Dessutom fick jag någon form av nackspärr för ett par dagar sedan eftersom Julia var så krånglig med nattningen. Hon har haft värsta hostan i en vecka nu, och den är som värst under natten. Det har även gjort henne till en RIKTIG mammagris. Hon måste hela tiden se mig, helst röra mig. Med andra ord somnar hon mer eller mindre på mig, vilket gjort att David har fått slagga på soffan ett par nätter. -_-

Nog om det, hon börjar bli bättre nu. Knappt någon hosta dagtid, utan endast en stund på natten.
Gymade 2 gånger förra veckan och så nu i dag. Vill verkligen fortsätta så att resultat kommer!

Nu; annat!
I morgon kommer Sofia och hennes söta barn hit på förmiddagen. Var jättelängesen vi sågs nu så det ska bli jätteroligt att ses igen! :} På eftermiddagen ska jag & Julia träffa min mormor på en fika, och på kvällen  ska vi till Davids syskonbarn som fyller år. Fullt upp hela dagen, men sådant behövs ibland! I dag har t ex varit en riktig slappardag där inte så mycket har gjorts. Julia har övat sig i balansgång, det är typ det! ;}

Lagade falukorv i ugn till lunch i dag, något som Julis uppskattade! Hade bostongurka, senap, ketchup och ost i! 200 grader i ugnen i en kvart, superenkelt!

På torsdag ska jag och Julia till hennes dagis och hälsa på, innan inskolningen som äger rum på måndag. Nervöst ju! "/ Hoppas att hon gillar det.. Nästa vecka har jag en gigatisk grej på gång också, men inget avslöjande ännu.. Det är lite nervigt!

Kramar






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?