Reklamation
Publicerat den

Jag beställde ju hem barnmöbler till Julia för någon vecka sedan ungefär. Ett bord och två stolar. När vi öppnade allting hemma så var i princip allting fult och trasigt. Kom nästan en liten tår i mitt öga när jag insåg att 900 kr hade gått åt till trasiga grejer. Visst, det är bara att skicka tillbaka och få nytt, men det kändes så jobbigt just då eftersom jag ville ha det på plats där & då. Jag mailade företaget {Jollyroom} på momangen, men självklart var det ju en fredagskväll så svar kom inte förrän på måndagen. Turligt nog var de snabba med att svara, och i dag fick jag prata med Jabadabado's chef, eller vad man ska säga. Lyckligtvis slipper jag skicka tillbaka något och krångla med det, utan får behålla "skiten", samtidigt som jag får nya exemplar hemskickade nästa vecka! Känns riktigt skönt! Det enda som var bra med möblerna var bordskivan. Den var hel och ren.
 
Följande fel var det {för er som vill läsa det}:
› Färg var bortskrapat på bordsbenen.
› Stolsbenen var slarvigt målade. De är randiga men det var färg lite överallt. Inga tydliga avgränsningar!
› Skruvarna gick igenom sitsen när vi skuvade på stolsbenen.
› Färgen på grodhuvudet var bortskrapad på sidorna.
 
Skrattretande vad dåligt det var! :P Men som sagt, nu är det fixat och jag hoppas att de nya delarna är fina och ordentligt gjorda!
 
Här, här & här kan ni vad jag beställde!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?