Vilket minne!
Publicerat den

Ibland tappar man hakan, det vet ju alla. Detta hände mig i går, eller rättare sagt så tappade jag hakorna, då jag är rätt tjock i ansiktet som ni såg på bilden i förra inlägget. ;} Hur som helst, det skedde vid läggdags för Julia. Vi brukar alltid läsa en massa böcker tillsammans, såsom Märta rider vilse, Emma-böckerna, Prinsessor & Drakar, Alfons Åberg osv. Julia tog en Emma-bok och började läsa för sig själv:
 
"Hej jag heter Märta. Jag älskar hästar. Särskilt Julia. Hon är den finaste av ridskolans hästar. Simsalabim är näst finast."
 
Visserligen var det fel text till fel bok... :P Men det var EXAKT så som det står i Märta rider vilse! Detta bevisar ju att jag uppenbarligen har läst den boken ett par gånger.. Men vilket minne! :D






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?