Då var man igång igen!
Publicerat den

Nyss hemkommen från gymmet och jag tror att jag har en kolosal träningsvärk att vänta i morgon. Höjde mig till 40 kg på magmaskinen jag brukar använda, och det kändes kan jag säga.. Brukar ligga på 30-35 annars. Usch, det var både bra & dåligt på gymmet i dag. Magen ser mer eller mindre ut som en bulldeg, och det piggar ju inte upp något vidare..  Vet inte riktigt när jag gymmade sist, kan kanske ha varit 3-4 veckor sedan? Jisses vad det går tillbaka fort! "/ Jag har inte gått upp något i vikt, men ändå har kroppen slappat till sig, vilket är vidrigt. Nu SKA jag komma igång igen! Gick ju så himla bra sist, och kul är det när man märker resultat! Det som var bra var att konditionen har hållit i sig, för cross trainern var inga problem! :D

Nog om det! :} I dag blir nog en bra dag! Jag har lämnat Julia på dagis och åter försökt hindra hennes svärande. Haha, hon har nämligen kommit in i en period då hon svär väldigt mycket {om jag inte redan nämnt det?}. Ord som fan och jäkla skit {jääba hiit} ploppar ständigt ur hennes mun. Jag är inte skyldig! Vet inte riktigt hur jag ska få henne att sluta, för saken är den att hon vet vad orden innebär och när de kan sägas. Till exempel: jääba hiit det sitter fast!

Nu under förmiddagen ska jag försöka plugga lite geografi, senare kommer min farmor och Angelica & Elliot hit. Mysigt! :} Såhär söta var Julia och Elliot i går när de gungade i lekparken ↓ Helt plötsligt blir min "lilla bebis" en stor tjej.. Vilket hon även sa i går när hon ätit mat och tvättat sig efteråt.
"Julia är en stor tjej! David, säg det!" Sa hon igår! Hon vill nästan jämt att man ska säga allting en gång extra så att man verkligen förstår. Och man ska gärna upprepa det hon själv säger, så att hon med säkerhet vet att man lyssnat och förstått vad man sagt. Upprepar man det inte kan hon själv säga det en sisådär 20 gånger innan man tröttnar och tillslut upprepar det hon sagt.. Haha, de är så mysiga de små liven!

I går jobbade jag också! Mellan 7-11. En bra dag och alltid bra med lite extra klirr i kassan. Skönt att man sedan har hela dagen ledig till att göra annat! :} Nästa jobbdag blir onsdag vad jag vet än så länge, och sedan är det ju midsommar! Det ska bli så himla mysigt! Vi ska binda en krans till Julia och antagligen åka upp till Korsberga och fira! :}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?