Lördag 2 juni
Publicerat den

"Jag vill ha..." Så låter det oftast här hemma från Julias sida. Inte på det där dåliga sättet, att hon bara vill ha & ha, utan mer på det artiga sättet. Istället för endast "vill ha" har hon lagt till ordet jag också. Sött! <3 Nu i morse t ex: "jag vill ha välling!" eller som hon säger ännu oftare: jag vill ha en tutte!

När hon badar är hon inte förtjust i att tvätta håret. Jobbigt med vatten i ögonen!! Nu har vi dock börjat hålla en handduk för hennes ögon samtidigt som hon tittar upp mot taket, funkar utmärkt! Så gjorde jag när jag var liten, fast jag var ju betydligt äldre än lilla Julisen! :s Hur som helst, det roliga jag villa säga med det här, det är Julias sköna kommentar vid varje bad: "absolut inte håret! Bara bada!" Fast ordet absolut låter väl lite mer såhär: appsesut! Eller aspesut.
"Aspesut inte håjet! Baja bada!"

Är ändå imponerad över att hon använder så svåra ord! Hon är bäst, min sötnos!<3







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?