Monday
Publicerat den

Mååååånin'

{Tittade på Harry Potter and the deathly hallows part 1 igår, och den ena tvillingen Fred/George {vet inte vem} är ju så rolig när han står i köket med bandage om huvudet och kikar när Harry & Ginny pussas. Måååånin', säger han då och blinkar med ena ögat. Haha!} Okej, det var det.

Har precis ansökt om ytterligare en kurs... Haha, det tar verkligen aldrig slut. Detta är för att hyran och allt annat som börjar på R och slutar med äkning med säkerhet ska kunna betalas. Jag valde en hyfsat lätt kurs {HOPPAS JAG!}, nämligen Geografi. Hade funderingar kring Biologi, men jag kom fram till att den nog var för jobbig. Meningen med den här kursen är ju inte att jag ska plugga ihjäl mig, utan endast för att få studielån. Som ska betalas tillbaka så småningom..

Förutom plugg blir det jobb i sommar, inom hemvården. Och förutom dessa så ska jag försöka hinna med Liseberg & Kolmården. Och sol & bad. Om vädret tillåter! ;}

Näe, nu blir det hackost! Som Julia säger om frukost..
Är hostig som fän, har lite ont i halsen, snoret rinner osv. Men, det är bara att tacka & ta emot.. Man känner ju att man lever i alla fall!

...



 Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

sv; Tack fina du! Jadå jag har mått prima än så länge så jag hoppas att det får fortsätta så här ett tag till ;)



URL: http://majbebis08.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?