Släktträff!
Publicerat den

Hejsan :}

I dag har varit en fullspäckad dag {känns det som i alla fall..}. Den började vid 06:00 i morse då jag vaknade av mig själv efter att ha somnat vid 20:30 i gårkväll. Det var helt galet vad trött jag var efter nästan en hel veckas arbete! Jag var okontaktbar och kände mig helt död! Hur som helst var det skönt att vakna upp hyfsat utvilad i morse, och det dröjde inte längre förrän Julia gnällde från sitt rum och ville komma in till oss. Trots att hon numera kan ta sig i och ur sin säng själv så får jag alltid hämta henne ändå. Lathet från hennes sida, I guess! ;} Vid 9 lämnade jag henne hos sin pappa, och medan Julia var hos honom passade jag på att vila lite till, städa, duscha samt äta på restaurang med min älskling! ♥

Vid 13 var hon tillbaka, sovandes i sin vagn. Jag tankade bilen lite fort innan jag slängde in henne där i och brummade iväg till mamma för att hämta upp henne. Vi for iväg till Korsberga bygdegård för att träffa den kära släkten! :} Julia var alldeles nyvaken, rufsig i håret och iklädd fula, för små kläder eftersom hon alltid blir så skitig med sin far då de målar, går promenader osv. Självklart hade jag inte tänkt på att ta med några tjusiga festkläder, så hon fick ha rosa mjukisbyxor, rosaprickig tröja och gröna gummistövlar... Dock gjorde det inte så mycket ändå eftersom hon sprang omkring på gräset och satte sig på rumpan då & då. Kul hade hon, och satt inte still en sekund! Hon sover rätt gött nu kan jag lova er! ;} Dessutom träffade hon en ny kompis, Leya, som är min syssling! Det skiljer 2 månader på dem och de lekte så sött ihop. Härmade varann med ALLT!

Efter lite snack, lekar och korv i bröd så åkte vi hem hit till oss. Visade mamma att vi satt upp nya gardiner i vardagsrummet, hade picknick på Julias rum samt städade badrummet! Vackert blev det! :}

Nu blir det film & godis med David! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?