Emmaljunga scooter S
Publicerat den

Det här är Julias nya vrålåk, är otroligt nöjd med den! 3700:- fick jag punga ut för att även få med fotsack/vindskydd. Hade från början tänkt att köpa en som är svart/rosa/vit, men det slutade med att det blev den här. Det är en obeskrivlig känsla att ha svängbara hjul där fram. ♥ Allting blir genast så smidigt, och betydligt bekvämare för lillan också kan jag tro. Annars får man ju lyfta och hålla på så fort man ska styra..

Har satt dit hennes sköna åkpåse med fleece, än är det kallt ute. Har kvar min gamla Emmaljunga som är rosa/svart {utan svängbara framhjul} och ska spara den också. Ska dock hiva den tredje Emmaljungan som är röd/grön. Usch vad ful den är, och äcklig! Dock bekväm. :P

I morgon kommer min älskade vän Hannah hit och hjälper mig med en sak. Det har med håret att göra.. Är nervös. :P Men det ska nog gå bra.. Vågar inte göra det på egen hand, så jag är väldigt tacksam att hon kommer och hjälper mig!! ♥

Efter att vi köpt vagnen och dessutom ätit på Thai House, så skjutsade jag tillbaka David till skolan och begav mig till Elins esplanad {köpcenter}. Köpte den här tröjan till Julia ↓ Lite småhäftig, med trekvartsärmar! Även en vattenflaska som var en Hello Kitty samt ett vitt linne till mig själv. Fyndade även ett par rosa jeans inne på KappAhl, för 150 spänn! Lite vågat kanske, och gud milde vilka lår jag har! MEN, nu är våren snart här och jag känner att jag vill ha färg och mycket ljus! Så jag tänkte använda dem ändå.. Hoppas på att ingen hamnar i chocktillstånd.

Näe, nu ska jag läsa om celler, vävnader & organ, och efter det blir det förhoppningvis ett avsnitt av Prison Break. Är inne på den fjärde & sista säsongen nu, har bara ett par avsnitt kvar! Spännande, och jag vill inte att det ska ta slut.

Puss & kram



 Cajsa

fin vagn! :) jag vet hur bra det är med svänghjul i fram ;)



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?