Hair update!
Publicerat den

Bäst just nu: svartvitt

Tänkte att det var dags för lite hårbilder. Från att ha varit mörk brun, til att ha varit mörk orange, ljus orange, blekt orange, vitt i botten - ja ni förstår! Nu sitter jag här och ber till gud att håret inte lossnar. Dock är det rätt mörkt i botten ännu, bortsett från en liten fläck i fram som är kritvit. Ååååh, jag önskar så att min värld inte innehåller så mycket färg som den gör just nu. Vet inte hur många penningar jag lagt ut på blekningsmedel och färg, men nu får det nog banne mig vara nog. Lite silverschampo bara!

 

Ska hämta lillan från dagis snart, sedan ska vi bila iväg ut i skogen och träffa Malin & hennes fina småtjejer! Det känns som att det var år sedan vi sågs, men i dag ska jag äntligen få träffa dem igen! :} Vi får väl se om Julia känner igen dem. ;}

& på tal om skogen så var vi ute på landet i går hos min moster. Tittade på en barnsäng och fick god kvällsmat! Tackar för det! :} Efter det åkte vi vidare till en bondgård några meter därifrån och fick halm & hö till Nelly. Julia hade tjatat om det hela eftermiddagen, eftersom det på bondgården såklart fanns kossor! I hagårrn! Vi klappade dem och de var så mysiga & goa, dock blev de arga när vi gick mellan dem och började frusta och skrapa i golvet och ha sig. Riktigt läskigt! De tyckte nog att vi inkräktade en smula.. Men Julia var nöjd och ville absolut inte åka hem, trots att klockan var närmare 20.00 ville hon stanna hos kossorna. Trodde faktiskt att hon skulle bli rädd för dem först, men icke sa nicke! Vi fick övertala henne om att kossorna skulle sova nu, och även de busiga katterna som sprang omkring. Sedan pratade hon om dem hela vägen hem, David hann inte ens fråga henne innan hon hade svar! ;}

Hepp, dags att klä på sig och kanske göra ett matintag! Gjorde nudlar & köttbullar {urk, låter ju vidrigt :P Men med majs & ketchup kanske det går ner ändå!} i all hast i morse till Julias Knytte-grupp, hade ju självklart glömt att det var tisdag i dag. Men maten kom med och jag hoppas hon äter lika redigt som förra veckan. :}

Pöss!



 Marie

Ser ju finfint ut, allt bra annars?



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?