Julia promenerar
Publicerat den

I dag trotsade jag vår ständiga förkylning och tog mig en promenad. Först med bara Julia, men sedan en sväng med Malin & Ebba också. :} Anledningen till den första promenaden var för att hitta lite björkris som jag kunde ha i en vas i köket. Hittade dock inga björkar där jag gick så det fick bli några andra bruna kvistar. Blir säkert kanon när baden börjar slå ut. Vårigt om inte annat! ♥

Julia är jättesnorig fortfarande, dock knappt någon hosta. Den har jag. ;} Visst är det underbart när det kliar så mycket att man får riktiga hostanfall? Haha. I skrivande stund sitter David bakom mig i soffan och spelar x-box, och Julia ligger i andra änden av soffan och kikar på SVT-play på telefonen. Charlie & Lola är poppis, och Fågelvägen 3, Ariol & Lillefinger. Jag kan bli alldeles galen av dessa barnprogram, särskilt Fågelvägen där de alltid ska sjunga med sina små ljusa barnröster. Det skär i öronen! Någon som känner igen sig i detta i-landsproblem? ;} Eller ni kanske inte är så taskiga att ni låter era barn sitta framför telefonen dagarna i ända? ;} Det är faktiskt tillåtet i den här situationen som jag befinner mig i. Varit hemma nästan hela februari och vi båda har varit dåliga. Idéerna är slut.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?