Nytt i köket!
Publicerat den

Hallå hallå! :}

Uttagandet av spiralen har medfört en riktig jävla mens! Tror seriöst att jag snart förblöder. Fast å andra sidan är det kanske normalt eftersom man knappt har någon med hormonspiral inne. Jag hade kanske en dag/månaden, knappt! Riktigt gött! :} Hur som helst blir det till att byta lakan i sängen... Vilket jag gjorde igår också!!

Julia får vara hemma från dagis hela veckan. Febern är borta {hon hade 40.2 i lördags så vi åkte in till jourcentralen i Skövde} men hon är rätt snorig. Hostar gör hon lite också, fast jag är värre. Det går åt rätt håll med Julis i alla fall, hon verkar mycket piggare i dag!

När Julia sov i går passade jag på att besöka en av mina favoritaffärer - Hem & Hobby! Blev en del nytt som jag ska visa er senare. Älskar inredning!

Nu; frukost!




 Hanna

Gick det bra att ta ut spiralen? Gjorde det ont?

Blödde du mycket i början när du satt in den? Funderar på att sätta in hormonspiral sen nämligen ;) Har koppar nu.. Men förblöder i 5dagar ungefär ;) STOOOOR skillnad från mina knappt tre dagar innan :P



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?