Spring feelings
Publicerat den

♥ Vår



I dag har jag besökt min mormor och fikat lite. Fick en jättegod parym, en klänning till Julia samt lite godis till henne. Vi båda var helt förvånade när vi sågs! Jag tappade hakan när jag insåg hur brun hon var {efter 3 veckor på Gran Canaria} och hon tappade hakan när hon såg mitt hår.. -_- Haha, men okej! Jag ska göra mig mörk igen, jag ger mig nu. Det är ju inget roligt att gå runt och höra att man är ful hela tiden. Nu är det även bara 1 vecka kvar tills jag får mina gaddar! Mörkhårig och med tänder, det är drömmen i dagsläget. Men det är ju så triiiiist att vara mörk jämt, jag ångrar inte att jag provade på livet som ljus morot! ;}

Julia ska snart hämtas. I dag fick overallen stanna hemma, likaså stövlarna. Istället blev det en stickad tröja med en skaljacka på, nya Adidasskor och en tunn mössa. Överdragsbyxor också. :} Skulle egentligen ha åkt in till Skövde nu i eftermiddag och gaddat mig lite, men det visade sig att vi skjuter fram det en vecka. Inte mig emot faktiskt, då hinner jag fundera ut något nytt snyggt motiv jag kan ha! Några idéer, någon? :} Är ju sugen på något som symboliserar min älskade Julisbulis, men frågan är vad? Namnet är uteslutet, däremot födelsedatumet? Men vart? Och hur? Förslag mottages tacksamt! ♥

Adéu!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?