Håret..
Publicerat den

Hey på er :}

Snö i dag, och jag överdriver inte när jag säger att jag har läst över 50 statusuppdateringar på facebook som berättat detta för mig. Kul. Men hörde att det nästa vecka skulle bli flertalet plusgrader, vilket gillas starkt. Då ska det promeneras med barnvagnen, och Julia ska vara på dagis & jag kan träna på gymmet. Längtar!

I dag har Hannah varit här, som jag skrev om i går. Hon hjälpte mig att bleka håret, twice. Det resulterade i en vit/ljusgul hårbotten och mörk orange i övriga håret. Med andra ord ska jag bleka även i morgon. ^^ Det är så underbart att se förjävlig ut. När vi åt paj på Vete & Råg förut hade jag en svart mössa på mig för att dölja svallet, men jag tror att det enbart fick mig att se korkad & kriminell ut. -_- Julia var söt i alla fall. Busade med Hannah och utbrast helt plötsigt att hon älskade mig. Gullunge! ♥

Isbilden från en promenad med David häromdagen. Kanske en macka på det här! Och självklart PB.

Btw...

Den 29 mars kl 18.00 har jag en Blingovisning hemma hos mig. Kom gärna förbi! Kläder för både barn & vuxna, i ekologisk bomull. Kika gärna in på hemsidan {LÄNK} redan nu, det finns säkert något som ni fastnar för. Som sagt; kom gärna!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?