Hipp hipp hurra på Julias 2-årsdag!
Publicerat den

Fotograf: David

I dag är ingen vanlig dag för det är Julias 2-årsdag, hurra hurra hurra! Hade faktiskt skickat in en bild och lite text till Bolibompa i hopp om att de skulle fira henne, men icke. Får nöja oss med att förhoppningsvis vara med i Hjo tidningen i dag. Har inte tittat om hon är med än! Men det hoppas jag! Alltid lika kul att klippa ut och spara.

Julias dag började vid 06:30 då hon vaknade i sin egna säng. Sovit hela natten lång i sitt rum, det är inte ofta det händer! Strax därpå fick hon frukost på sängen {varm oboy & leverpastejssmörgås} samt 2 värmeljus i små glasbehållare att blåsa ut. Paketen innehöll en stor "gosedjursbanan" från IKEA, nappar & blöjor till dockorna och ett jättegulligt set i trä som innehöll ägg i en äggkopp, kaffekopp, sked/kniv, servett och servetthållare, tallrik och en smörgås. Dessutom en liten tyghöna att trä över ägget, någon form av värmare antar jag! ;} Känns som att jag har glömt något, men kan verkligen inte komma på vad det var i det sista paketet! :S Störande! {Update! Det var en vällingflaska till dockan!} Men sen fick hon ju trehjulingen i helgen, och en sulky förra veckan efter att ha varit hos tandläkaren. Dessutom en fotboll i går! Många peter blev det, så att säga!

I eftermiddag kommer mamma, pappa & bror, samt min farmor. Ska se till att slänga ihop en kladdkaka till dess, och jag måste handla! Vi har ingen mjölk, ingen saft, inget kaffe (!!) och ingen grädde. Dagen ska även spenderas vid strykbrädan, i Julias rum för en liten rensning samt fixa med ballonger och så!

Ha en fin dag kära läsare! Tänk att jag för exakt 2 år sedan låg och hade väldigt ont i i princip hela kroppen.. men att det sedan förde med sig en sådan underbar liten människa!



 Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Vad stor hon blivit tjejen! :D



URL: http://alicesmamma.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?