Juja kan hälb!
Publicerat den

Goder afton!

Nu har kan-själv-perioden verkligen satt igång! Det har i och för sig hållit på ett tag, någon månad eller så, men hela tiden så kan Julia själv. "Juja kan hälb!" Det kan röra sig om allt från tandborstning, nagelklippning, insmörjning, ta på kläder till att äta, kasta boll & vispa såser. Bra exempel där, men ni fattar! ;}Det är en rolig period, samtidigt som det ibland är riktigt krävande då allting tar hundra miljoner år längre tid än vad som är tänkt.. Men som alltid: njut! Tiden går så fort så snart flyttar hon väl hemifrån..

Som den sångfågel hon är så går många sånger varma här hemma just nu. Lille katt, Blinka lilla stjärna, Lilla snigel, Ekorrn' satt i granen m.fl är hennes favoriter! Varje tisdag har Julia knopp vilket innebär att de äter en medhavd matsäck ute i trädgården {vilket jag säkerligen har skrivit om 32 gånger redan} men det jag ville komma fram till i alla fall är att de då också brukar sjunga på Ekorrn' satt i granen om jag har förstått Julia rätt. De tittar även på en massa saker i naturen och leker lite lekar. Mysigt, helt enkelt! På bilden nedan har de lekt Kim's lek, vilket Julia tydligen var expert på! ♥ {Ni vet den där leken som går ut på att man får se ett antal saker, som sedan täcks för samtidigt som en av sakerna tas bort. Man ska sedan klura ut vilken sak det är som är borta!} Bilden är dock tagen för ett tag sedan, för inte ens jag har overall på Julia i maj.. Även om jag är känd för att klä henne varmt! ;}

Bild från dagis


Näe! Nu ska jag skicka iväg ett mail. Ett argt sådant också!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?