Stökigt!
Publicerat den

Rubriken beskriver så fint hur det ser ut i vardagsrummet här hemma just nu. Soffbordet står snett, det ligger russin över hela golvet {blandat med majs}, på bordet står det en vällingflaska med lite välling kvar i, kläder ligger i soffan, kuddarna i oordning, persiennerna nerdragna janiförstårsäkertvadjagmenar! Pjuu.. Kanske hade jag hunnit städa i ordning allting istället för att skriva världens kanske längsta mening? Men jag är trött. Och städning är faktiskt inte prioritering ett alltid. Ont i halsen har jag också.

Jag börjar på ett nytt stycke för att underlätta läsningen för er en smula! Mitt hår blev inte riktigt som jag önskade, när jag häromdagen färgade det. Fläckigt, är väl bästa förklaringen. Röda partier här & där, utväxten existerar fortfarande (hur det nu är möjligt??) och ja, det ser helt enkelt för jävligt ut. Har tänkt köpa lite mer färg, men trots mina tre besök på ICA har detta inte blivit av. Haha, nåja! Det får vara som det är. Kanske blir det bättre efter en tvätt eller två! ;}

I dag har jag träffat min underbara vän Cajsa! ♥ Julia var givetvis också med, och hon fick stanna hemma från dagis även i dag på grund av hostan. Vi kikade på Cajsas fåglar vilket Julia tyckte om. Därefter gick vi till lekparken där Julia för en gång skull faktiskt ville gunga! Jag som hade predikat så fint till Cajsa strax innan om hur Julia inte tyckte om att gunga. Att hon hatade det. Men nejnej! Inte i dag inte. Tji fick jag! Efter lekparken gick vi till Vete & Råg för en fika, men bino pingvino {Julia} var mest intresserad av det stora traktorn utanför! Och så klart av fontänen mitt på torget som hon mer än gärna vill bada i..

Julia fick en jättefin bok av Cajsa i födelsedagspresent. Prinsessor och drakar, heter den. Tack Cajsa, jag antar att jag om ett tag kommer att kunna den boken utantill! ;} ♥ Jättekul att ses i dag, hoppas vi ses snart igen!! :}

Nu ska jag titta på Black Jack, och kanske städa lite så att karl'n i huset inte svimmar när han kommer hem i natt! ;} I brist på bilder bjussar jag på den här som är tagen av Emelie. Kan det vara år 2007? Det måste det vara!




 Cajsa

tack själva! Det var jättekul :D och vi måste ses mycket mer i sommar!! <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?