The birthday
Publicerat den

Kommentera mera, mycket roligare då ju!

Julia stupade i säng för ungefär en halvtimme sedan. Jag tror att hon på många sätt har haft en underbar dag med mååååååånga peter! Just nu är det otroligt varmt här i vardagsrummet, men så blir det väl när solen legat på i över 6 timmar. Tur att det finns en fläkt! Har ett irriterande plåster på mitt vänstra pekfinger. Det är blött och sitter löst, men jag vill inte ta bort det då jag är rädd att mitt skärsår från brödkniven kommer att göra ont. Usch. Jag som bara skulle skära en baguette.. Värsta jacket! "/

Annars då? Julia fick av min farmor jättefina kläder, en liten knubbig docka med kläder som Julia genast slet av. Verkligen slet, för kläderna satt fastsydda men det bekom henne inte då hon med lätthet ryckte bort dem! Vad är det med barn och nakna dockor? Alla ska vara nakenfisar, uppenbarligen! Haha, Julia var inte i sitt finaste skick när min farmor kom! Ingen tröja, sketiga byxor, bajsig blöja och kladdkakssmet på hela kinden. Men det var snabbt ordnat! :}

Nu drog jag bort det förbaskade plåstret! Fingret verkar vara okej, trots allt!

Förutom de ovanstående sakorna {som Julia skulle ha uttryckt sig} så fick hon en jättefin porslinsservis och 2 paket blöjor! När senare min mamma & pappa kom så fick hon en röd spis med grytor och vispar! Självklart skulle Sessan testa ugnen och Julia var inte sen med att stänga luckan och vrida på alla knappar. Ondska! ;O Som tur var så är spisen i trä, alltså helt ofarlig och kan inte bli varm! ;} Tur för katten!

Nu i kväll så var Julia så sjukt trött. Övertrött, minst sagt. Och jag likaså. Det måste vara värmen som tar på en! På dagis i dag hade de firat Julia & en annan liten kille med sång & glass. Dessutom fick hon en jättesöt liten bok som handlade om deras maskor ekorren! Verkligen jättesöt, med bilder & text.

Kl 19:17 för att vara exakt föddes hon. Så nu är hon alltså 2 bast! Var det så längesen hon såg ut såhär alltså?

Alldeles perfekt ♥ Hihi, näsan är alltid så "grov" på små bebisar.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?