Tisdagsnytt
Publicerat den

God kvällens!

Sitter med 3 flaskor färg i håret och väntar med spänning på resultatet. Har inte färgat det sedan jag gick tillbaka från ljust till mörkt, vilket var ett antal veckor sedan.. Utväxten var vidrig, med andra ord. I dag har jag förutom detta fått en hel del saker gjort. Mellan 7-13 jobbade jag, eller jag gick bredvid för att lära mig ett & annat. Och det gjorde jag! Tycker att det går bättre och bättre för varje dag, så jag tror nog att jag ska fixa det här! :}

När jag kom hem möttes jag av en glad {med febrig} Julia som förtjust ropade "mammaaa!" när hon såg mig! Fick en kram! ♥ Hon skulle visa mig en massa saker som hon hade gjort under dagen, hihi! Strax därpå gick jag & David en promenad med henne så att hon skulle somna. Gick relativt fort! ;}

Kikade lite tv och sedan var det dags för David att kila iväg till sitt jobb. Det är inte mycket man ses dagar som dessa! :{

Haha, men på tal om något annat! David väckte mig tidigt i början av den här dagen, närmare bestämt typ halv 2! Han undrade vad det var frågan om!? Fläkten i köket stod på, allting var rörigt och inget var som det skulle. Självklart hade jag somnat ifrån allting. Låg så gött i sängen med Julisen och hade inte gjort något vettigt alls den kvällen. Till exempel inte ställt klockan.. Hade han inte väckt mig hade jag varit S.E.N till jobbet, antar jag! Så går det när man lägger barnen alldeles för sent, själv liggandes. Haha, men någon gång måste man ju somna i tid! :}

Oj. Jag måste skölja ur färgen!
Pöss

En dörr, hah







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?