En bil
Publicerat den

Goder morgon :}
 
Ledig dag idag också! Börjar bli bortskämd, hihi. Var ledig hela förra veckan också. Men det märks ju på kontot också. Inte en spänn och snart är det jul! "/
 
Måndag idag igen, och jag tänkte ta med mig Julia till öppna förskolan i eftermiddag så att hon får leka av sig lite. Vi var där även i torsdags och det var allt annat än glada miner när vi skulle gå hem. -_- Mysigt att det finns något ställe man kan gå till när man bara går hemma!
 
Igår var vi hos mina föräldrar hela eftermiddagen. Vi köpte oss nämligen en ny bil (!) förra veckan, och vi passade på att göra rent den både på in- och utsidan! Det är en Volvo V70, färg mörkgrå. Är så nöjd! ♥ En perfekt familjebil med typ världens största bagage! En bil för en i framtiden växande familj. Fast får jag som jag vill, 4 barn, så får vi väl skaffa en ny, haha. Men 3 barn kanske faktiskt räcker... det vet man aldrig! ;} Julia tyckte i alla fall att bilen "luktade fint", och sätena är sådär skönt nedsuttna så de är riktigt behagliga. Nöjd nöjd nöjd.
 
Vi var ju givetvis hos mina föräldar för att fira fars dag också! En chokladask fick han och vi blev bjudna på jättegod mat! Kyckling & hasselbackspotatis, samt en tårta till efterrätt som Julia hjälpte till att göra! :}
 
Nu måste jag iväg och leka lite, Julia vill ha nagellack verkar det som!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?