Julklapp till Julia..
Publicerat den

Jag är på jakt efter en julklapp till min kära lilla pingvin. Frågan är vad hon ska få!? Med en månadsinkomst på 2000 kr är jag inte rikast i stan direkt, men något måste jag ju kunna köpa! Har varit inne på flera sajter och kikar på främst dockor eftersom det är det enda som intresserar henne nu för tiden. Först hittade jag en docka med en hund och lite tillbehör. Typ en hundkorg, mat, koppel osv. Sedan en annan docka med doktorstillbehör! Kunde inte riktigt bestämma mig, men sedan fann jag ytterligare en docka med badbalja, badrock, badleksaker osv. Fastnade för den sistnämnda, men är nu inte på att köpa ett skötcenter istället.
 
Ett sånthär:
 
 
Det tror jag att hon skulle uppskatta! Vad tror ni? Kostar 599 i skrivande stund, en hundring billigare än i vanliga fall. Jag tänkte mig att man kan öppna upp själva paketet från affären och sedan slå in alla saker var för sig, då blir det ju massvis med paket! Totalt 24 delar liksom.. :}



 johanna

Skitsmart att slå in det till många paket! :D

Svar: Ja :D Förra året fick hon en docka i en kartong med miljontals små delar (potta, bestick, napp osv) som satt fast stenhårt i en massa trådar och grejer. Tog evigheter innan allt var framme och då hade hon nästan tröttnat, haha.
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://familjennilssonlindh.blogspot.com/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?