Regn & rusk
Publicerat den

Hej på er!
 
Regnet vräker ner utanför.. kan det inte vara snö istället? Tänk vad mysigt det hade varit! Och framför allt mycket ljusare! Hela lägenheten är mörk & trist och här sitter jag och mår sjukt illa. Har varit nära på att spy flera gånger. Varför? Åt för dåligt med frukost. Tryckte bara i mig lite kräm vilket absolut inte var tillräckligt. Har därför även svalt ner en kall köttbulle & en smörgås med ost. Hoppas att illamåendet snart släpper.
 
Julia fick ta på sig hela sitt utbud av ytterkläder idag kändes det som. Hela hallgolvet var fyllt av termobyxor, regnbyxor, regnjacka, mössa, vantar och stövlar. Tog faktiskt på henne ullstrumpor också eftersom hennes tunna gummistövlar alltid brukar bli så himla kalla! Det är ju faktiskt bara 5 grader ute.. haha!
 
Julia var inte sådär jättepigg på att gå till dagis idag. Dock lockade jag henne med att få ha sitt paraply på vägen dit! "Nu är jag glad igen", sa hon när hon fick det i sin hand. Det är rosa med volanger längst ut på kanten, så typiskt mig.. Men vad söt hon var när hon gick med det! På tal om rosa så har hon börjat upprepa (flera gånger om dagen): jag älskar rosa!  Och på tal om dagis: Julia har fått en bästa vän! Det pratar hon om ofta & gärna, och de är så himla söta ihop! Nu vet ju inte jag hur de leker när jag inte är med, men Julia berättar varje dag efter dagis att de lekt tillsammans och vad de har gjort. Så mysigt!! "Vi är bästa vänner", brukar hon säga. Hihi. Så liten.. men ändå så stor!
 
Idag ska David få ta ett kort på min mage! Gick in i vecka 18 igår (17+0) och magen blir ju inte direkt mindre. Det här är så himla mysigt! Är så oerhört glad för att vi ska få en till liten individ i vår lilla familj. ♥ Är stensäker på att Julia kommer att bli den bästa storasystern, och David den bästa pappan! Han har ju haft ett tag på sig att öva nu (med Julia i snart 1 ½ år) så jag har ju sett hur han är mot barn. Kanon ju! ;} På tal om David så är jag så glad & tacksam för att jag har honom. Han är så perfekt! Har aldrig någonsin tvivlat på honom när han varit med Julia, och hela sommaren tog han hand om henne när jag jobbade nästan varje dag. Han busar alltid med Julia och jag tror inte att någon annan kan få henne att skratta så mycket {verkligen inte jag i alla fall, haha}. Tack älskling, för att du finns! ♥



 JefferyWophy

LOFI music happens to be a well-known solution for folks seeming to chill and rest, with plenty of declaring that they help them sleep. The peaceful, recurrent cycle of these types of beats can cause a enjoyable ambiance, furthering a good sense of peace that may have been favorable to turning in to bed. For the reason that LOFI songs regularly is known for a reduced pacing and few lines, generating the thoughts to slacken and stray off more readily. Additionally, LOFI tones often include audio of the natural world, for instance rainfall or sea waves, that can furthermore encourage the lulling end results. What's more to their promising sleep-inducing benefits, LOFI pulse may perhaps offer up a number of more positive aspects. Investigations demonstrated that tuning in to tunes can shorten anxiety and dread, reduce blood pressure level, and increase feeling. LOFI sounds, in particular, has been seen having a self-confident impression on psychological well being. Its simpleness and Austerity assist to calm the head, considering deeper primary focus and clearness. Likewise, the nostalgic, old classic sound of LOFI beats might shown to evoke feelings of level of comfort and expertise, that is incredibly ideal for those of you suffering from a depressive disorder or solitariness. All in all,, although the success of LOFI sound as a rest and sleep tool can vary from person-to-person, there is certainly without any doubt benefits to containing this kind of of mp3 to your everyday life. No matter whether you're hunting to disentangle soon after a long-day or looking for an approach to boost your psychological state, LOFI sound put up a straight-forward and accessible method. So when you can be suffering to go to sleep or becoming worried, look into putting on various LOFI tracks and hear what it impacts you. Should you want to understand more about your content examine our blog: [url=https://www.drlofi.com/cookie-policy[color=#000_url]Lofi music to break through anxiety [/color][/url]



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?