Nervös..
Publicerat den

På lördag ska jag och mamma in till Skövde för att skriva högskoleprov. Är så rädd! Har suttit och övat på tidigare test ett par dagar nu, men hjälp vad klurigt det är! Läsdelen på svenska verkar inte vara några problem {skönt eftersom jag har pratat svenska i hela mitt liv..} men däremot orden! Kan de inte använda lite vardagliga ord istället? Jag säger aldrig "seraf" eller "schablonmässigt". Matten ska vi inte tala om! Alla dessa x & y och abc, där lär jag inte kamma hem särskilt många poäng. Men det får gå som det går. Jag gör inte detta för att komma in på någon högskola {inte just nu i alla fall}, utan mest för att få ett kvitto på hur pantad jag egentligen är. -_- Även om det gärna skulle få förbli osagt!
 
Men ibland måste man utmana sig själv! Dessutom har jag redan betalat skiten, över 300 spänn! Crazy.
 
Väggtexten har förresten kommit! Snabb leverans, tog bara ett par timmar! :D David ska köpa ett par tavlor in till vardagsrummet också, sen är det klarrt! Kommer nog bli jättefint tror jag. Mamma och pappa var i Ullared förra helgen och köpte med sig lite smått & gott till oss. Fina kläder till Julia, underbara doftljus, en fågelbur som jag ska ställa en blomma i tänkte jag, samt lite annat som kan vara bra att ha. Perfekt att de åkte dit, så slapp vi trängseln! ;} Men jag skulle gärna åka dit ändå.. haha. Älskar att gå omkring och fynda! :D
 
När jag lämnade Julia på dagis i dag var det endast 1 stackars grad ute! Det blev underställ, fleecetröja, termobyxor & vinterjacka på för lilltösen. Då ska hon förhoppningsvis inte frysa. :}
 
Lovade David att städa hemmet idag. Tycker inte att det är särskilt stökigt, men vi har lite olika syn på vad som är stökigt & inte. Jag ser bara möjligheterna att det går fort att plocka undan om det ligger typ, 10 saker på golvet, medan han ser ett KAOS! Hihihi. Men det är lika bra att sätta igång, medan Julia ej är hemma. :}
 
Ha en fin dag allihopa!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?