Det nya köpet
Publicerat den

 

Äntligen! En ny soffa. Den är stor som jag vet inte vad! Ca 4 meter på bredden, men oj vad jag älskar den! Det gäller bara att se till att kissekatten inte har sitt lilla roliga.. Filtar över alla potentiella ställen där klösande kan ske bör täckas så fort vi lämnar hemmet.
 
De där kuddarna är väl inte de roligaste direkt, har tröttnat på dem efter alla månader. Hem & Hobby får besökas så snart jag känner att kassan klarar av det. ;} Vet inte varför men det känns som att jag är inne på färgen lila. Lila lila. Kanske för att mamma skaffade så snygga lila gardiner till deras sovrum? Fast samtidigt vill jag inte använda mig utav endast en färg, utan gärna tre. Vilka färger passar ihop tycker ni? Lila och... och...!
 
David som är lite utan av pedant har redan fixat så att lampan hänger i mitten, haha. Tur att han är händig så att jag slipper. ;}



 Hanna

Älskar Lila :)
Natur/vit, passar ju bra till lila :)

Grönt? Dock inte alla gröna som är fina! :P

Stor och fin soffa!



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Emelie

Du kan ju ta två olika lila nyanser (Älskar de lite mörkare varma lila färgerna) en ljusare och en mörkare och en naturvit? Svåårt asså, om man lägger till rosa blir det för mesigt och flickigt. svart - trist. Svåååårt :O



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?