Liten uppdatering
Publicerat den

Det var ruskigt vad jag blev mätt i magen!
Korvstroganoff, ris & ärtor (ärter?). Gott!
 
Jobbade en lååååååååååång dag i dag. Mellan 7-11, alldeles lagom. ;} Hann bland annat med ett inköp och en dusch. Har inte riktigt kommit in i mitt nya distrikt än, har besökt långt ifrån alla. Men det känns ändå OK. Lite halvläskigt att gå hem till folk man aldrig har träffat innan och skapa ett gott intryck, men än så länge fungerar det riktigt bra!
 
Ska hämta Julia på dagis om ungefär en timme. I går var hon och David på en bondgård och Julia var eld & lågor när hon kom hem. Hon är en riktig landet-tjej, som älskar djur & natur. Helt i min smak! ♥ De hade klappat på hästar, kossor, burit mjölk och matat kalvarna med det, åkt traktor osv. Det enda hon hade varit lite rädd för var traktorn, fick jag höra. ;}
 
Egentligen har jag ingen motivation till att blogga, men på något sätt saknar jag det ändå. Kan inte säga att det är något särskilt som har hänt det senaste, allting rullar på! Jobbar inte fullt så mycket nu som jag gjorde i somras, blir bara ett par tre dagar i veckan. Men bättre det än ingenting alls! :}
 
Julia är väldigt pratsam och frågvis. Funderar länge över saker & ting, undrar hur man gör saker, varför man gör det, undrar ofta vad jag tänker på. Så gulligt! ♥ I går undrade hon t ex hur jag hade gjort hennes hand- och fotavtryck i gips som hänger på hennes vägg.
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?